إنّ حظّـي كـدقيـق ٍفـوقَ شـوكٍ نثــروهُ ... ثـمّ قالـوا لحُفـاةٍ يومَ ريح ٍإجمعوهُ
صعُبَ الأمرُعـليهم فقالوا ِاتركوهُ ... إنّ من أشقاهُ ربِّـي كيفَ أنتم تسعدوهُ ؟

Saturday, July 10, 2010

كتير بنعشق .. عن العشق والهوى

يعني السنتين دول هما الكدبة اللي وهمتني بيهم انك احن و اخلص زوج في الدنيا !!
يعني انا مبتدتش احس اني سعيده غير لما انت ابتديت تخوني !!
-----

بعدين هي قالتها بعضمه لسانها

محستش بالسعاده معايا غير لما سلمى بقت معايا

يعني سلمى السبب

يعني سلمى صلحت علاقتي بقسمت و صالحتني على الدنيا كلها

-------

تعبان يا عاليا

عمال اتسبب في الم واذي لكل الناس اللي بقرب منهم و بحبهم و بيحبوني

و انا والله العظيم ولا عايز ااذي حد ولا اجرح حد

كل اللي كان نفسي فيه اني احب و اتحب و بس

انا مش حمل ان حد يكرهني يا عاليا

.

.

.

لو كرهوك يا عمر ماكانوش اتوجعو

2 comments:

Anonymous said...

انا مكنتش بحب الفيلم ده
بس دلوقتي اكتشفت انه عجبني وحبيته :)))

Muhammad Mammdouh said...

انا شوفت الفيلم ده فى السينما يعنى بس زعلت جدا على الوقت الى ضيعتة فيه مستفدتش اى حاجة معجبنيش يعنى يمكن عشان انا مبحبش النوعية دى من الافلام