إنّ حظّـي كـدقيـق ٍفـوقَ شـوكٍ نثــروهُ ... ثـمّ قالـوا لحُفـاةٍ يومَ ريح ٍإجمعوهُ
صعُبَ الأمرُعـليهم فقالوا ِاتركوهُ ... إنّ من أشقاهُ ربِّـي كيفَ أنتم تسعدوهُ ؟

Saturday, June 07, 2008

حجات مخبطه

أيات

مبروك يا قمري على كتب الكتاب ..افتكري كويس قوي كل كلمة أنا قلتها ليكي ..افتكري 4 سنين مع بعض .. كل حاجه ضحكنا و بكينا و اتكلمنا عليها

هوا انتي هتبعدي و تسيبيني اه .. بس انا استحاله انساكي

" هوا انا ليه دايما موعوده بفراق الناس اللي بحبهم "

*****************************************

تغيير في حياتي بدأ من فترة كده .. حاسه معاه بكمية مشاعر متناقضه

فرح ، خوف ، قلق ، وحجات تانيه كتير

بس انا قلت حاجه لنفسي

ان يمكن الخير يكون هنا

جمدت قلبي و مشيت فيه

بس هوصل ؟!! .... مش عارفه

بس هدعي ربنا قوي

***************************

كاميليا

يا أحلى زهره في بستاني " معنديش جنينه ولا بستان على فكره "

طبعا انتي هتستغربي لما تلاقي اسمك هنا لغايه الوقت و مش عارفه انا هقول ايه

كل سنه و انتي طيبه يا قمر

و حجات تانيه هتقولهالي بيني و بينك

مش نسياكي انا و فكراكي

عموما ربنا معاكي و يوفقك .. و انا هدعيلك كتير يا كامي

بس قوليلي بقا كملتي كام بقا !!!!؟

********************************

مش عارفه ليه مياله لمنير اليومين دول

أغنيه معينه معلقه معايا قوي

" ربك ما يريد "

منزلاها على البلوج

بعيش بجد مع الصوت و الاحساس و الكلمات

**************************************

أخر حاجه بقا .. لسه خايفه

9 comments:

قلب ينبض لله said...

ايات دي صاحبتك
و4 سنين مع بعض
ليكي حق تزعلي انكوا هاتبعدوا عن بعض
بس صدئيني هاتفضلوا انتوا الاتنين في قلوب بعض
وربنا يتمملها بخير

************

منير دا حكاية أغانية غريبه بعض الشيء بس صوته يجنن وهو فنان بجد

*******************

اخر حاجه ربنا يطمنك ويبعد عنك الخوف:(

Unknown said...

امينننننننننن
يبعد عنك الخوف
ويقرب منك الخير والاطمئانان عقبالك زي ايات وكاميليا يااااااااارب
هفرحلك قوييييي
بحبك قوي
ولما تخافي من حاجة سبيها علي الله طالما مش بتزعلية منك او لو زعلتية بتصالحية علي طول هيوفقك اللي الخير حيث كان
لينا كلام وكلام
دة انا اتمني
منتظراكي
سلام

كاميليا بهاء الدين said...

يا خبر!!!!!

ده انتى قولتى فعلا قبل حتى ما انشر البوست

يا الله

كنتى حاسة صح؟؟

بس صدقينى انا مش كنت اعرف
القرار جه فجأة

يعنى اول ما قولت انا موافقة
هوووووووووووب
اختطاف
ههههههه


عقبالك يا زيزى يارب

بحبك اوى كتير
اكتر من الكتير

-_- said...

صيف سعيد ليك و للكل

رئيس جمهوريه نفسى said...

العزيزه زيزى
اولا: رغم البعد حتفضلى انتى وايات صحبتك فى قلوب بعض وحتشتاقوا لبعض اكيد
ثانيا: الخوف مش دائما بيكون شعور سىء بس احيانا الخوف بيكون ايجابى وان شاء الله خوفك يكون من النوع الثانى
ثالثا:اللخبطه دى فتره بيمر عليها كل البرش بنكون فى حالة تناقض فى المشاعر ومش بنعرف نقيمها
مبروك لكامليا وان شاء الله ربنا يطمئن قلبك فى القريب العاجل ويزيح عنك اى خوف

buffy said...

y u afraid sweety u shouldnt b miss u salam

Muhammad Mammdouh said...

صدقينى خير هى مرحلة وهاتعدى بس الاصدقاء بيفضلو اصدقاء للابد

البِـئرُ والظمّأْ said...

قلب ينبض لله
منى
احمد
كامليا
شرم
محمود
بافي



بجد مرسي قوي لانكو نورتوني
و بجد انا بحبكو قوي


:)

زبزي

alexandrany said...

خايفة من ايه بس
حد يبقي حواليه الناس الحلوة دي ويخاف
ربنا ييسرلك الحال ان شاء الله